Search This Blog and The Web

Saturday, September 11, 2010

The Rolling Stones - You Can't Always Get What You Want (Live 1969)(The ...





You Can't Always Get What You Want


You Can't Always Get What You Want
Rolling Stones
Keith Richards / Mick Jagger


I saw her today at the reception
A glass of wine in her hand.
I knew she was gonna meet her connection,
At her feet was a footloose man.


And you can't always get what you want,
Honey, you can't always get what you want.
You can't always get what you want
But if you try sometimes, yeah,
You just might find you get what you need!


I went down to the demonstration
To get our fair share of abuse,
Singing, "We gonna vent our frustration."
If we don't we're gonna blow a fifty amp fuse.
So, I went to the Chelsea Drugstore
To get your prescription filled.
I was standing in line with my friend, Mr. Jimmy.
And man, did he look pretty ill.
We decided that we would have a soda,
My favorite flavour was cherry red.
I sing this song to my friend, Jimmy,
And he said one word to me and that was "dead."
And I said to him


And you can't always get what you want, honey.
You can't always get what you want.
You can't always get what you want.
But if you try sometimes, yeah,
You just might find you get what you need!


I saw her today at the reception.
In her glass was a bleeding man.
She was practiced at the art of deception;
I could tell by her blood-stained hands.


And you can't always get what you want, honey.
You can't always get what you want.
You can't always get what you want,
But if you try sometimes, yeah,
You just might find you get what you need!


And you can't always get what you want, honey,
You can't always get what you want,
You cant always get what you want,
But if you try sometimes, yeah,
You just might find you get what you need




Tradução
Você Não Pode Ter Sempre o Que Quer


Eu a vi hoje em uma recepção
Uma taça de vinho em sua mão
Eu soube que ela encontraria sua conexão
Aos seus pés estava um homem desacreditado


Você não pode ter sempre o que quer
Querida, você não pode ter sempre o que quer
Você não pode ter sempre o que quer
Mas se você tentar às vezes, sim
Você vai encontrar o que precisa


Eu desci para a demonstração
Para conseguir nosso quinhão de abuso
Cantando "nós vamos ter muitas frustrações"
E nós não vamos nos queimar em um fusível anos 50
Então, eu fui até a farmácia de Chelsea
Para pegar a sua receita
Eu estava na fila com meu amigo, Sr. Jimmy
E cara, ele era muito doente.
Decidimos então ir tomar um refrigerante
Meu sabor favorito era de morango
Eu cantei esta canção para meu amigo, Jimmy
Ele me disse uma palavra e esta era "morto"
E eu disse pra ele


Você não pode ter sempre o que quer
Você não pode ter sempre o que quer
Você não pode ter sempre o que quer
Mas se você tentar algumas vezes
você vai encontrar o que você precisa


Eu a vi hoje em uma recepção
E em sua taça tinha um homem sangrando
Ela praticou a arte da decepação
Eu poderia dizer que sua mão estava suja de sangue


Você não pode ter sempre o que quer, querida
Você não pode ter sempre o que quer
Você não pode ter sempre o que quer
Mas se você tentar algumas vezes
Encontrará o que precisa


Você não pode ter sempre o que quer, querida
Você não pode ter sempre o que quer
Você não pode ter sempre o que quer
Mas se você tentar algumas vezes
Encontrará o que precisa

No comments:

Post a Comment